O nas

Polityka naszej firmy jest owocem wieloletniego doświadczenia, ciągłych zmian wymagań i preferencji Klientów oraz regulacji mających na celu ochronę konsumentów.
Codziennie podejmujemy decyzje, które mają mniejszy lub większy wpływ na zachowanie kadry kierowniczej i wykonawczej oraz na otoczenie związane z działalnością firmy, którego najistotniejszym elementem według nas jest odbiorca produktów i usług, czyli Klient.

U nas uzyskasz profesjonalną ofertę na wybrane modele, jak również fachowe doradztwo w zakresie doboru nowego samochodu, wyceny dotychczasowego, oferty finansowania i ubezpieczenia, a wszystko to dzięki profesjonalnie przygotowanej kadrze sprzedawców i specjalistów.

Serwis

Obsługę posprzedażną obejmuje najlepiej wyposażony serwis mechaniczny w Bydgoszczy wyposażony w innowacyjną, aktywną recepcję przyjęcia, profesjonalny i znakomicie wyposażony serwis blacharsko-lakierniczy oraz Stację Kontroli Pojazdów ABT/h, gdzie mogą Państwo wykonać badanie techniczne czy przegląd rejestracyjny samochodów do 3,5T.

Trochę historii

Przygodę z motoryzacją rozpoczęliśmy jako konsultant przy realizacji importera/dilera marki Hyundai na początku lat dziewięćdziesiątych. W pełni własną działalność rozpoczęliśmy w 1992 roku, kiedy już jako firma rodzinna zaczęliśmy współpracę z dostawcą marki Suzuki w Polsce.
W maju 1994 roku podpisaliśmy kolejne umowy dilerskie na sprzedaż i obsługę serwisową samochodów marki SEAT z Iberia Motor Company oraz samochodów marki Daewoo z firmami TICAR i FSO.
Rok 1997 był kolejnym rokiem dużych inwestycji, których rezultatem był nowoczesny warsztat samochodowy oraz drugi salon sprzedaży samochodów, w którym, po podpisaniu umowy dilerskiej z Centrum Daewoo, poszerzona została oferta samochodów marki Daewoo.
W 2000 roku przenieśliśmy salon i obsługę serwisową marki SEAT do nowego obiektu w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej. W 2002 roku ciągłe dążenie do doskonałej obsługi klientów i wysokie wyniki sprzedaży zaowocowały przyznaniem międzynarodowego wyróżnienia "SEAT GO”. W 2006 SEAT kolejny raz przyznano naszej firmie światowej rangi wyróżnienie, za wysoki poziom sprzedaży oraz za jakość świadczonych usług.
Od 2004 roku posiadamy certyfikat jakości SSQMS (SEAT Service Quality Management System) z ISO 9001:2000 w zakresie świadczonych usług serwisowych i sprzedaży. Certyfikację usług sprzedaży samochodów uzyskaliśmy w 2005 roku.
Szukając nowych wyzwań zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą działalność, i tak w 2004 roku (już jako firma Reiski Auto Sp. Z o.o.) uzyskaliśmy autoryzację dla marki FIAT i FIAT Samochody Dostawcze.
W 2009 roku jako uzupełnienie gamy modelowej rozpoczęliśmy sprzedaż i serwis samochodów marki Subaru. Obecnie z sukcesem utrzymujemy sprzedaż powyżej średniej krajowej.
W związku z dynamicznym rozwojem w marcu 2012 tego samego roku rozpoczęliśmy autoryzowaną sprzedaż samochodów i obsługę serwisową marki Mitsubishi w Bydgoszczy.
W sierpniu 2016 roku otworzyliśmy nowy Salon dedykowany tylko marce SEAT, salon powstał przy dotychczasowym obiekcie przy. ul. Fordońskiej 353 w Bydgoszczy.

Rok 2017 to okres wprowadzenia dwóch marek premium w ofertę Multi-Salonu Reiski. Nasze portfolio powiększa się o nietuzinkowe modele marek Alfa Romeo i Jeep.