10.17.17

6 MIEJSCE SERWISU W POLSCE!

Przedstawiciele firmy odwiedzili 200 serwisów w całym kraju. W czasie wizyty w serwisie ocenie podlegały szeroko rozumiane standardy obsługi. 

Sprawdzano m.in. możliwość telefonicznego umówienia się na wizytę, pracę oraz kwalifikację pracowników. Analizowano jak klientem zajmuje się doradca serwisowy, jak stara się poznać jego potrzeby oraz w jaki sposób przeprowadza z nim wywiad. W tej kategorii oceniano również dostęp do serwisu – czy jest właściwie i czytelnie oznakowany oraz jego otoczenie Zwracano uwagę również na kwestie wydania samochodu klientowi po przeprowadzeniu prac. Wpływ na opinie miało także to, czy przedstawiciel firmy skontaktował się z klientem kilka dni po jego wizycie i poprosił o wyrażenie zdania, jak i ocenienia wizyty.

Wysłannicy Kantar TNS sprawdzali również to, jak mechanicy poradzili sobie z zastawioną na nich „pułapką”. Pod heh postacią rozumiane są spreparowane dwie usterki, które wprowadzono do serwisowanego auta. Były to usterki na tyle widoczne, że każdy wykwalifikowany mechanik powinien je zauważyć i usunąć.

Do testu zostały użyte kilkuletnie samochody, jednak nie starsze niż 10-letnie. Były to typowe rynkowe modele, w większości już po gwarancji. Na końcowy wynik zasadniczy wpływ (75 proc. oceny) miała wizyta w serwisie, za 15 proc. odpowiada umówienie się do serwisu i 10 proc. – za wykrycie usterek.

Dziękujemy i polecamy się na przyszłość!