Salon i serwis samochodów marki Fiat, Mitsubishi, Seat, Isuzu, Subaru. Używane samochody na sprzedaż

Space Star

 

space 2

Space Star to zupełnie nowy model firmy Mitsubishi, który przewyższa swoją klasę. Łączy to, co wydaje się trudne do pogodzenia. To łatwy w prowadzeniu samochód
miejski z niezwykle przestronnym wnętrzem. Zaskakuje niskim zużyciem paliwa, nie tracąc przy tym nic z mocy, wygody ani bezpieczeństwa pasażerów. Bezkompromisowe podejście
do jakości nie przeszkodziło utrzymać przystępnej ceny.
Nowy Space Star oferuje wszystko, co powinien posiadać miejski samochód.
To samochód współczesnego kierowcy.
Mitsubishi Space Star 1.0 Inform Auto Stop & Go (AS&G) rok modelowy 2015 z roku produkcji 2014 dostępny jest w następujących promocjach:

Rabat 3 000 zł Szczegóły u Autoryzowanego Dealera
Kredyt 50/50 (12M) + rabat 2 000 zł od ceny pojazdu 50% wartości pojazdu Klient wpłaca przy zakupie, a kredyt w opcji 50/50 spłaca w jednej racie balonowej w 12 miesiącu obowiązywania umowy.
Kredyt 3x33% + rabat 2 000 zł od ceny pojazdu 33,4% wartości samochodu Klient wpłaca przy zakupie, a kredyt w opcji 3x33 spłaca w dwóch równych ratach płatnych w 12. i 24. miesiącu obowiązywania umowy, bez odsetek.
Kredyt 4x25% + rabat 1 700 zł od ceny pojazdu Szczegóły u Autoryzowanego Dealera
Mitsubishi Space Star 1.2 Invite MT i CVT rok modelowy 2015 z roku produkcji 2014 dostępny w następujących promocjach:

Rabat 4 000 Szczegóły u Autoryzowanego Dealera
Kredyt 50/50 (12M) + rabat 3 000 zł od ceny pojazdu 50% wartości pojazdu Klient wpłaca przy zakupie, a kredyt w opcji 50/50 spłaca w jednej racie balonowej w 12 miesiącu obowiązywania umowy.
Kredyt 3x33% + rabat 3 000 zł od ceny pojazdu 33,4% wartości samochodu Klient wpłaca przy zakupie, a kredyt w opcji 3x33 spłaca w dwóch równych ratach płatnych w 12. i 24. miesiącu obowiązywania umowy, bez odsetek.
Kredyt 4x25% + rabat 1 700 zł od ceny pojazdu Szczegóły u Autoryzowanego Dealera
Mitsubishi Space Star 1.2 Intense MT i CVT rok modelowy 2015 z roku produkcji 2014 dostępny w następujących promocjach:

Rabat 3 000 zł Szczegóły u Autoryzowanego Dealera
Kredyt 50/50 (12M) + rabat 2 000 zł od ceny pojazdu 50% wartości pojazdu Klient wpłaca przy zakupie, a kredyt w opcji 50/50 spłaca w jednej racie balonowej w 12 miesiącu obowiązywania umowy.
Kredyt 3x33% + rabat 2 000 zł od ceny pojazdu 33,4% wartości samochodu Klient wpłaca przy zakupie, a kredyt w opcji 3x33 spłaca w dwóch równych ratach płatnych w 12. i 24. miesiącu obowiązywania umowy, bez odsetek.
Kredyt 4x25% + rabat 1 700 zł od ceny pojazdu Szczegóły u Autoryzowanego Dealera

Outlander PHEV

NOWE MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 2016 JUŻ W POLSCE!

W polskiej ofercie Mitsubishi Motors zadebiutowało właśnie zupełnie nowe wcielenie Mitsubishi Outlandera PHEV - pierwszego na świecie hybrydowego SUV-a z elektrycznym napędem na 4 koła.

 

Mitsubishi Outlander PHEV -  najlepiej sprzedająca się elektryczna hybryda typu plug-in w Europie – przeszła aż 100 modyfikacji, które dotyczą zarówno wyglądu, jak i konstrukcji pojazdu. Dzięki nim Outlander PHEV 2016 wyróżnia się dynamiczną sylwetką stworzoną w oparciu o nową koncepcję identyfikacji wizualnej Mitsubishi „Dynamic Shield”, jeszcze lepszymi osiągami udoskonalonego hybrydowego układu napędowego  oraz idealnie cichym, wysokiej jakości wnętrzem wykonanym z najwyższą dbałością o szczegóły. O najwyższy poziom bezpieczeństwa zadba aż 14 systemów bezpieczeństwa, w tym nowy ultradźwiękowy asystent ruszania (Ultrasonic Mis-acceleration Mitigation System -UMS), system kamer 360 stopni rozmieszczonych dookoła auta z widokiem od góry, wspomaganych 8 czujnikami parkowania z przodu i z tyłu a także 7 poduszek bezpieczeństwa.

Nabywcy modelu Mitsubishi Outlander PHEV 2016 otrzymują od producenta aż 8 lat gwarancji (do przebiegu 160 000 km) na elektryczny układ napędowy wraz z akumulatorami. Cały pojazd jest objęty 5-letnią gwarancją z limitem 100 000 km wraz z 5-letnim, nielimitowanym przebiegiem pakietem Mitsubishi Assistance Package.  Więcej informacji na temat nowego modelu można znaleźć na witrynie www.elektrycznahybryda.pl lub www.outlanderphev.pl

Zapraszamy do kontaktu z naszymi handlowcami: 795-509-854, 795 508 831

 

 

Pajero 3D

Oto najpotężniejszy i najbardziej luksusowy ze wszystkich modeli Pajero, jakie stworzyliśmy.
Wytrzymały a jednocześnie wyrafinowany. Elegancka, śmiała i mocna konstrukcja Pajero jest odzwierciedleniem nie tylko prawdziwego charakteru tego modelu ale również jego prestiżu. Ulepszenia w zakresie konstrukcji i technologii obejmują lepsze prowadzenie, mniejszy poziom hałasu i wyższy poziom bezpieczeństwa, a także poprawę osiągów i komfortu jazdy.

PONAD 70 LAT DZIEDZICTWA NAPĘDU NA 4 KOŁA
Od ponad 70 lat Mitsubishi Motors jest liderem w dziedzinie tworzenia pionierskich technologii napędu 4x4. Nasz pierwszy prototyp z napędem na cztery koła, PX33, pojawił się w roku 1936 i od tamtej chwili nieustannie dominujemy na trudnym, wymagającym rynku samochodów z napędem 4x4, opracowując i rozwijając takie technologie jak nasz powszechnie uznany i wyjątkowo niezawodny system Super Select 4WD.

NARODZINY LEGENDY
Pajero wprowadziliśmy na rynek w roku 1982, a jego 4-ta generacja Pajero nadal stanowi niedościgły wzór w zakresie rozwiązań technologicznych systemu 4x4.

Gdy tylko zasiądziesz za kierownicą, odprężając się w miękkim, luksusowym, skórzanym fotelu i górując nad wszystkimi innymi użytkownikami drogi, otoczy Cię oszałamiający i imponujący widok. Każdy detal wnętrza Pajero odzwierciedla jego prestiżowy charakter. Srebrno-skórzana gałka zmiany biegów, kierownica z miękkiej skóry i nowy układ deski rozdzielczej aż zapraszają do jazdy. Miękkie wykładziny oraz detale wykonane z wysokiej jakości materiałów odzwierciedlają nowy styl Pajero stawiający na luksus.

Wielofunkcyjny system nawigacji HDD wyposażono w twardy dysk o pojemności 40GB,na którym można zapisać wszystkie potrzebne mapy i zostanie jeszcze dość miejsca na kilka tysięcy utworów muzycznych.

Pajero wymaga silnika o dostatecznej mocy i osiągach, aby pokonać najtrudniejszy teren. Nowy Pajero ma większą moc, przy tym jest szybszy, a we wnętrzu panuje komfortowa cisza. Oferujemy dwa silniki do wyboru. Zaawansowany 3,2-litrowy silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa Common Rail (DI-D) daje Pajero moc pozwalającą wjechać w każdy teren, szybko,
płynnie oraz cicho i jest dostępny zarówno z ręczną jak i automatyczną skrzynią biegów. Filtr Cząsteczek Stałych (Diesel Particulate- Filter) znacznie obniża poziomy emisji zanieczyszczeń. Lepsze wyciszenie kabiny oznacza, że dokądkolwiek pojedziesz nowym Pajero, będziesz słyszeć tylko cichy pomruk jego potężnego silnika.

Zaprojektowany tak, aby ułatwić Ci życie nasz system Intelligent and Innovative Vehicles Electronic Control System (INVECS-II) to inteligentna pięciobiegowa automatyczna skrzynia Pajero. Dzięki zaawansowanemu sterowaniu komputerowemu, INVECS-II może nauczyć się różnych stylów prowadzenia każdego kierowcy i odpowiednio dostosowuje strategie zmiany biegów. Ustaw dźwignię w pozycji trybu sportowego, a przesuwając dźwignię w dół lub w górę w odpowiednim kierunku, zmieniasz biegi błyskawicznie i płynnie. *Tylko Pajero 5d, 18” i silnik diesla.

Znakomity kąt natarcia Pajero okazuje się nieoceniony przy jeździe po wymagającym, trudnym terenie, a nasza legendarna technologia Super Select 4WD zapewnia nowemu Pajero zdolność wjechania i wyjechania prawie z każdego miejsca. Niezależnie od tego, czy chcesz wjeżdżać na strome trawiaste wzniesienia, brodzić w wodzie głębokiej na pół metra, przejeżdżać po wysokich, niekształtnych przeszkodach lub wspinać się pod kątem do 45°, nowe Pajero poradzi sobie z niejednym wyzwaniem.

Aby zapewnić pewne prowadzenie, od podróży ze stałą prędkością po autostradzie po bardzo ekstremalną jazdę po bezdrożach, Pajero został wyposażony w System Kontroli Wszystkich Kół (AWC). Łączy on sterowany elektronicznie system napędu 4WD z systemami Aktywnej Kontroli Stabilności oraz Trakcji. AWC zapewnia niezwykłą przyczepności oraz prowadzenie na śliskich nawierzchniach. Wystarczy wybrać najlepszy tryb jazdy na konsoli, Pajero zmieni układ jezdny, tak aby zapewnić bezpieczne prowadzenie nawet w najbardziej wymagających warunkach.

BLOKADA TYLNEGO MECHANIZMU RÓŻNICOWEGO
W naprawdę ekstremalnych warunkach, dla pełnej blokady tylnej osi, masz opcję zablokowania tylnego mechanizmu różnicowego. Jeśli na przykład jedno z tylnych kół traci przyczepność, po włączeniu blokady tylnego mechanizmu różnicowego drugie koło będzie zawsze się dalej poruszać, dzięki czemu nie ugrzęźniesz.

ZAAWANSOWANE 4-KOŁOWE ZAWIESZENIE NIEZALEŻNE
Przednie zawieszenie na podwójnych wahaczach oraz tylne zawieszenie typu multi-link, wykorzystujące sprężyny śrubowe, pozwalają każdemu kołu poruszać się niezależnie od koła znajdującego się po drugiej stronie osi. To zapewnia płynną i wygodną jazdę oraz pewne prowadzenie na każdej nawierzchni. Ulepszone zawieszenie Pajero nie tylko zmniejsza przechyły nadwozia ale również zapewnia bardziej bezpieczną jazdę, nie odbierając przy tym ani odrobiny przyjemności prowadzenia.

EBAC
Engine Brake Assist Control to funkcja, która może się przydać przy ostrym zjeździe w dół. Zostanie ona uruchomiona jedynie wtedy, gdy wybrano w Pajero tryb z reduktorem, samochód jest na pierwszym biegu a stopa kierowcy jest zdjęta z pedału hamulca. Gdy samochód wykryje, że koło traci przyczepność, EBAC przejmuje hamowanie pojazdu pozwalając na kontrolowany i stopniowy zjazd.

Niezależnie od tego, w którym rzędzie siedzisz fotele Pajero zostały tak skonstruowane aby każdy pasażer czuł maksymalny komfort i wygodę. Jest tu nie tylko zadziwiająco dużo przestrzeni bagażowej, ale też mnóstwo funkcjonalnych schowków ułatwiających przechowywanie rzeczy osobistych.

Pajero ma mnóstwo przemyślanych detali konstrukcyjnych. Nowa gałka dźwigni zmiany biegów to połączenie srebra i skóry, a sportowy zestaw zegarów jest na stałe podświetlony co poprawia ich widoczność. Miękka skórzana kierownica jest wyposażona w bezprzewodowy system głośnomówiący Bluetooth®, umożliwiający rozmowy z przyjaciółmi bez konieczności odrywania dłoni od kierownicy. Inne detale, takie jak sterowanie klimatyzacją, poprawiają komfort jazdy osób podróżujących z tyłu.

Centralne miejsce na konsoli sterowania w nowym Pajero zajmuje znakomity system audio opracowany dla Pajero przez Rockford Corporation. W otoczeniu 12 precyzyjnie umieszczonych głośników uzyskasz w samochodzie wrażenie imitującej sali koncertowej. Tylny subwoofer o ogromnej mocy daje głębokie, mocne basy a pozostałe głośniki zapewniają bogaty dźwięk stereofoniczny w systemie surround (w opcji).

Po włączeniu nowoczesnego Systemu Nawigacji MMCS (w opcji) otrzymujesz przejrzyste wskazówki prowadzące Cię od zakrętu do zakrętu wyświetlane na ekranie dotykowym o wysokiej rozdzielczości. Gdy cofasz, ekran pokazuje obrazy rejestrowane przez tylną kamerę – co sprawia, że parkowanie w ciasnych miejscach staje się bardzo łatwe. Jednocześnie można odtwarzać filmy z DVD na 9-calowym kolorowym ekranie* z tyłu pojazdu. Dołączone słuchawki bezprzewodowe pozwalają widzom na tylnych siedzeniach zatopić się całkowicie w oglądaniu filmu, nie przeszkadzając przy tym kierowcy.

W kilka sekund możesz przekształcić Pajero z dwuosobowej ciężarówki w pięcioosobową terenówkę lub w siedmioosobową furgonetkę rodzinną. Ilość kombinacji jest tak wielka jak liczba różnych ustawień foteli. 3-ci rząd foteli w Pajero szybko znika dzięki systemowi Hide & Seat, pozostawiając płaską podłogę sporych wymiarów bagażnika. Dla dodatkowego zwiększenia przestrzeni zagłówki można schować pod fotelami. Można też całkowicie wyjąć 3-ci rząd siedzeń i uzyskać naprawdę ogromny bagażnik.

System Electronic Total Automobile Control System (ETACS) firmy Mitsubishi Motors pozwala dostosować do indywidualnych potrzeb szeroką gamę funkcji dla poprawy bezpieczeństwa, komfortu oraz wygody. Pewne funkcje ETACS zapewniające wygodę mogą zostać zindywidualizowane przez Ciebie lub przez Twojego sprzedawcę Mitsubishi Motors.

Pajero nie tylko wygląda świetnie, ale naprawdę jest bezpieczny i wytrzymały. Siedząc wysoko w fotelu kierowcy Pajero masz lepszy widok na wszystkie potencjalne przeszody na drodze. Ksenonowe reflektory przednie świecą jaśniej zapewniając lepszą widoczność i są wyposażone w oddzielne spryskiwacze oraz funkcję samopoziomowania. Automatycznie przyciemniane lusterko wewnętrzne zmniejsza poblask od świateł pojazdów jadących za Tobą. Lepsza wydajność hamulców oraz systemy elektronicznej kontroli stabilności i trakcji w Pajero zapewniając pewną i bezpieczną jazdę. Wszystkie fotele są wyposażone w trzystopniowe pasy z napinaczami ELR (Emergency Locking Retractor), a boczne szyby elektryczne mają automatyczne systemy zapobiegające przytrzaśnięciu, które zatrzymują ruch szyby natychmiast po wykryciu przeszkody na ich drodze.

NADWOZIE POCHŁANIAJĄCE ENERGIĘ UDERZENIA
Wzmocnione monolityczne nadwozie Pajero z wbudowaną ramą stanowi bardzo sztywną strukturę ze strefami zgniotu wokół silnika dla pochłonięcia energii zderzenia. Dzięki temu zachowany jest najwyższy poziom bezpieczeństwa osób podróżujących w Pajero.

Pajero 5D

Oto najpotężniejszy i najbardziej luksusowy ze wszystkich modeli Pajero, jakie stworzyliśmy.
Wytrzymały a jednocześnie wyrafinowany. Elegancka, śmiała i mocna konstrukcja Pajero jest odzwierciedleniem nie tylko prawdziwego charakteru tego modelu ale również jego prestiżu. Ulepszenia w zakresie konstrukcji i technologii obejmują lepsze prowadzenie, mniejszy poziom hałasu i wyższy poziom bezpieczeństwa, a także poprawę osiągów i komfortu jazdy.

PONAD 70 LAT DZIEDZICTWA NAPĘDU NA 4 KOŁA
Od ponad 70 lat Mitsubishi Motors jest liderem w dziedzinie tworzenia pionierskich technologii napędu 4x4. Nasz pierwszy prototyp z napędem na cztery koła, PX33, pojawił się w roku 1936 i od tamtej chwili nieustannie dominujemy na trudnym, wymagającym rynku samochodów z napędem 4x4, opracowując i rozwijając takie technologie jak nasz powszechnie uznany i wyjątkowo niezawodny system Super Select 4WD.

NARODZINY LEGENDY
Pajero wprowadziliśmy na rynek w roku 1982, a jego 4-ta generacja Pajero nadal stanowi niedościgły wzór w zakresie rozwiązań technologicznych systemu 4x4.

Gdy tylko zasiądziesz za kierownicą, odprężając się w miękkim, luksusowym, skórzanym fotelu i górując nad wszystkimi innymi użytkownikami drogi, otoczy Cię oszałamiający i imponujący widok. Każdy detal wnętrza Pajero odzwierciedla jego prestiżowy charakter. Srebrno-skórzana gałka zmiany biegów, kierownica z miękkiej skóry i nowy układ deski rozdzielczej aż zapraszają do jazdy. Miękkie wykładziny oraz detale wykonane z wysokiej jakości materiałów odzwierciedlają nowy styl Pajero stawiający na luksus.

Wielofunkcyjny system nawigacji HDD wyposażono w twardy dysk o pojemności 40GB,na którym można zapisać wszystkie potrzebne mapy i zostanie jeszcze dość miejsca na kilka tysięcy utworów muzycznych.

Pajero wymaga silnika o dostatecznej mocy i osiągach, aby pokonać najtrudniejszy teren. Nowy Pajero ma większą moc, przy tym jest szybszy, a we wnętrzu panuje komfortowa cisza. Oferujemy dwa silniki do wyboru. Zaawansowany 3,2-litrowy silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa Common Rail (DI-D) daje Pajero moc pozwalającą wjechać w każdy teren, szybko,
płynnie oraz cicho i jest dostępny zarówno z ręczną jak i automatyczną skrzynią biegów. Filtr Cząsteczek Stałych (Diesel Particulate- Filter) znacznie obniża poziomy emisji zanieczyszczeń. Lepsze wyciszenie kabiny oznacza, że dokądkolwiek pojedziesz nowym Pajero, będziesz słyszeć tylko cichy pomruk jego potężnego silnika.

Zaprojektowany tak, aby ułatwić Ci życie nasz system Intelligent and Innovative Vehicles Electronic Control System (INVECS-II) to inteligentna pięciobiegowa automatyczna skrzynia Pajero. Dzięki zaawansowanemu sterowaniu komputerowemu, INVECS-II może nauczyć się różnych stylów prowadzenia każdego kierowcy i odpowiednio dostosowuje strategie zmiany biegów. Ustaw dźwignię w pozycji trybu sportowego, a przesuwając dźwignię w dół lub w górę w odpowiednim kierunku, zmieniasz biegi błyskawicznie i płynnie. *Tylko Pajero 5d, 18” i silnik diesla.

Znakomity kąt natarcia Pajero okazuje się nieoceniony przy jeździe po wymagającym, trudnym terenie, a nasza legendarna technologia Super Select 4WD zapewnia nowemu Pajero zdolność wjechania i wyjechania prawie z każdego miejsca. Niezależnie od tego, czy chcesz wjeżdżać na strome trawiaste wzniesienia, brodzić w wodzie głębokiej na pół metra, przejeżdżać po wysokich, niekształtnych przeszkodach lub wspinać się pod kątem do 45°, nowe Pajero poradzi sobie z niejednym wyzwaniem.

Aby zapewnić pewne prowadzenie, od podróży ze stałą prędkością po autostradzie po bardzo ekstremalną jazdę po bezdrożach, Pajero został wyposażony w System Kontroli Wszystkich Kół (AWC). Łączy on sterowany elektronicznie system napędu 4WD z systemami Aktywnej Kontroli Stabilności oraz Trakcji. AWC zapewnia niezwykłą przyczepności oraz prowadzenie na śliskich nawierzchniach. Wystarczy wybrać najlepszy tryb jazdy na konsoli, Pajero zmieni układ jezdny, tak aby zapewnić bezpieczne prowadzenie nawet w najbardziej wymagających warunkach.

BLOKADA TYLNEGO MECHANIZMU RÓŻNICOWEGO
W naprawdę ekstremalnych warunkach, dla pełnej blokady tylnej osi, masz opcję zablokowania tylnego mechanizmu różnicowego. Jeśli na przykład jedno z tylnych kół traci przyczepność, po włączeniu blokady tylnego mechanizmu różnicowego drugie koło będzie zawsze się dalej poruszać, dzięki czemu nie ugrzęźniesz.

ZAAWANSOWANE 4-KOŁOWE ZAWIESZENIE NIEZALEŻNE
Przednie zawieszenie na podwójnych wahaczach oraz tylne zawieszenie typu multi-link, wykorzystujące sprężyny śrubowe, pozwalają każdemu kołu poruszać się niezależnie od koła znajdującego się po drugiej stronie osi. To zapewnia płynną i wygodną jazdę oraz pewne prowadzenie na każdej nawierzchni. Ulepszone zawieszenie Pajero nie tylko zmniejsza przechyły nadwozia ale również zapewnia bardziej bezpieczną jazdę, nie odbierając przy tym ani odrobiny przyjemności prowadzenia.

EBAC
Engine Brake Assist Control to funkcja, która może się przydać przy ostrym zjeździe w dół. Zostanie ona uruchomiona jedynie wtedy, gdy wybrano w Pajero tryb z reduktorem, samochód jest na pierwszym biegu a stopa kierowcy jest zdjęta z pedału hamulca. Gdy samochód wykryje, że koło traci przyczepność, EBAC przejmuje hamowanie pojazdu pozwalając na kontrolowany i stopniowy zjazd.

Niezależnie od tego, w którym rzędzie siedzisz fotele Pajero zostały tak skonstruowane aby każdy pasażer czuł maksymalny komfort i wygodę. Jest tu nie tylko zadziwiająco dużo przestrzeni bagażowej, ale też mnóstwo funkcjonalnych schowków ułatwiających przechowywanie rzeczy osobistych.

Pajero ma mnóstwo przemyślanych detali konstrukcyjnych. Nowa gałka dźwigni zmiany biegów to połączenie srebra i skóry, a sportowy zestaw zegarów jest na stałe podświetlony co poprawia ich widoczność. Miękka skórzana kierownica jest wyposażona w bezprzewodowy system głośnomówiący Bluetooth®, umożliwiający rozmowy z przyjaciółmi bez konieczności odrywania dłoni od kierownicy. Inne detale, takie jak sterowanie klimatyzacją, poprawiają komfort jazdy osób podróżujących z tyłu.

Centralne miejsce na konsoli sterowania w nowym Pajero zajmuje znakomity system audio opracowany dla Pajero przez Rockford Corporation. W otoczeniu 12 precyzyjnie umieszczonych głośników uzyskasz w samochodzie wrażenie imitującej sali koncertowej. Tylny subwoofer o ogromnej mocy daje głębokie, mocne basy a pozostałe głośniki zapewniają bogaty dźwięk stereofoniczny w systemie surround (w opcji).

Po włączeniu nowoczesnego Systemu Nawigacji MMCS (w opcji) otrzymujesz przejrzyste wskazówki prowadzące Cię od zakrętu do zakrętu wyświetlane na ekranie dotykowym o wysokiej rozdzielczości. Gdy cofasz, ekran pokazuje obrazy rejestrowane przez tylną kamerę – co sprawia, że parkowanie w ciasnych miejscach staje się bardzo łatwe. Jednocześnie można odtwarzać filmy z DVD na 9-calowym kolorowym ekranie* z tyłu pojazdu. Dołączone słuchawki bezprzewodowe pozwalają widzom na tylnych siedzeniach zatopić się całkowicie w oglądaniu filmu, nie przeszkadzając przy tym kierowcy.

W kilka sekund możesz przekształcić Pajero z dwuosobowej ciężarówki w pięcioosobową terenówkę lub w siedmioosobową furgonetkę rodzinną. Ilość kombinacji jest tak wielka jak liczba różnych ustawień foteli. 3-ci rząd foteli w Pajero szybko znika dzięki systemowi Hide & Seat, pozostawiając płaską podłogę sporych wymiarów bagażnika. Dla dodatkowego zwiększenia przestrzeni zagłówki można schować pod fotelami. Można też całkowicie wyjąć 3-ci rząd siedzeń i uzyskać naprawdę ogromny bagażnik.

System Electronic Total Automobile Control System (ETACS) firmy Mitsubishi Motors pozwala dostosować do indywidualnych potrzeb szeroką gamę funkcji dla poprawy bezpieczeństwa, komfortu oraz wygody. Pewne funkcje ETACS zapewniające wygodę mogą zostać zindywidualizowane przez Ciebie lub przez Twojego sprzedawcę Mitsubishi Motors.

Pajero nie tylko wygląda świetnie, ale naprawdę jest bezpieczny i wytrzymały. Siedząc wysoko w fotelu kierowcy Pajero masz lepszy widok na wszystkie potencjalne przeszody na drodze. Ksenonowe reflektory przednie świecą jaśniej zapewniając lepszą widoczność i są wyposażone w oddzielne spryskiwacze oraz funkcję samopoziomowania. Automatycznie przyciemniane lusterko wewnętrzne zmniejsza poblask od świateł pojazdów jadących za Tobą. Lepsza wydajność hamulców oraz systemy elektronicznej kontroli stabilności i trakcji w Pajero zapewniając pewną i bezpieczną jazdę. Wszystkie fotele są wyposażone w trzystopniowe pasy z napinaczami ELR (Emergency Locking Retractor), a boczne szyby elektryczne mają automatyczne systemy zapobiegające przytrzaśnięciu, które zatrzymują ruch szyby natychmiast po wykryciu przeszkody na ich drodze.

NADWOZIE POCHŁANIAJĄCE ENERGIĘ UDERZENIA
Wzmocnione monolityczne nadwozie Pajero z wbudowaną ramą stanowi bardzo sztywną strukturę ze strefami zgniotu wokół silnika dla pochłonięcia energii zderzenia. Dzięki temu zachowany jest najwyższy poziom bezpieczeństwa osób podróżujących w Pajero.

Outlander

Dotychczas ciężko było uwierzyć w to, że samochód tak praktyczny jak Nowy Outlander mógłby mieć aż tak atrakcyjny wygląd. Jego niepowtarzalny i dynamiczny design zachwyca już na pierwszy rzut oka, podczas gdy zwarta konstrukcja kryje niezwykle  przestronne wnętrze, które zapewnia komfortową podróż dla 7 pasażerów. Jedno spojrzenie wystarczy, by upewnić się, że to Mitsubishi. Muskularny profil i szeroka postawa Nowego Outlandera zostały podkreślone przez charakterystyczny dla Mitsubishi grill stylizowany na odrzutowiec. Pamiętaj jednak, że to tylko zapowiedź wrażeń, jakie czekają Cię podczas jazdy.

Stylowe, bi-ksenonowe przednie reflektory Nowego Outlandera doskonale oświetlają drogę i dodatkowo wyposażone są w system AFS (Adaptive-Front-Light System). Dzięki niemu oświetlają zakręty podczas ich pokonywania. Nowe lampy przeciwmgielne w chromowanych osłonach i kierunkowskazy na lusterkach bocznych zapewniają doskonałą widoczność i niepowtarzalny styl.

Kiedy tylko wsiądziesz do Nowego Outlandera powita Cię elegancka deska rozdzielcza, częściowo pokryta ekologiczną skórą. Przestronne wnętrze samochodu łączy designerski kunszt z niespotykaną nigdzie indziej ergonomią - od sportowych zegarów z 3,5-calowym kolorowym wyświetlaczem, po kierownicę ze sterowaniem systemem audio-bluetooth i tempomatem. W Nowym Outlanderze wszystko jest dokładnie tam, gdzie powinno się znajdować, a Tobie pozostaje tylko cieszyć się imponującym komfortem jazdy.

Do produkcji Nowego Outlandera wykorzystano najwyższej jakości materiały - poczynając od drzwi obszytych ekologiczną skórą a skończywszy na pokrętłach sterowania klimatyzacją wykończonych chromem. Kolorowy wyświetlacz LCD pokazuje dokładne informacje o samochodzie, drodze oraz otoczeniu. Wszystko po to, byś podróżował komfortowo nawet w długich trasach.

Nowy Outlander to samochód odkrywców. Wysoka pozycja za kierownicą, pewne prowadzenie i wygoda w czasie jazdy czynią z niego doskonałego towarzysza nowych przygód. Napęd na 4 koła oraz duży prześwit sprawiają, iż odkrywanie nie musi kończyć się w momencie, gdy kończy się asfalt. Wielowahaczowe zawieszenie wszystkich kół i obniżający wagę aluminiowy dach gwarantują zręczne i komfortowe prowadzenie samochodu, abyś czuł się pewnie w każdych warunkach, a Twoi pasażerowie mogli podziwiać spektakularne widoki.

Dokądkolwiek zabierze Cię Nowy Outlander, do podziwiania będziesz miał zawsze coś więcej, niż same krajobrazy. Przyjrzyj mu się bliżej, a odkryjesz wiele szczegółów zaprojektowanych po to, by zachwycać. Pod wspaniałą linią nadkoli zainstalowano wspaniałe 16- albo 18-calowe aluminiowe felgi. Tylne reflektory LED o niebanalnej konstrukcji są równie jasne, co fascynujące.

Przestronna i łatwa do aranżacji kabina Nowego Outlandera pozwala Ci wyruszyć na spotkanie z przygodą, dostosowawszy układ wnętrza do ilości pasażerów i bagaży. Przy złożonym 2-gim i 3-cim rzędzie siedzeń, ogromny 1691-litrowy bagażnik staje się wystarczająco pojemny, by pomieścić rower bez konieczności składania go. Dzielona tylna klapa ułatwia ładowanie i rozładowywanie bagażu, zarówno na miejskim parkingu, jak i w terenie. Górna część tylnej klapy pozwala Ci szybko umieścić w bagażniku małe przedmioty, podczas gdy dolna część zapewnia płaską przestrzeń ładunkową oraz wytrzymałość na obciążenia do 200 kg. To idealne do przewożenia ciężkich przedmiotów lub stworzenia poręcznego siedzenia.

Wersja Nowego Outlandera z napędem na 4 koła wyposażona jest w AWC (All Wheel Control) - zaawansowany system, który łączy elektronicznie sterowany napęd 4x4 z systemem ASTC (System Aktywnej Stabilizacji Toru Jazdy i Kontroli Trakcji). AWC zapewnia Outlanderowi przyczepność i pewne prowadzenie w każdych warunkach, a przełącznik umieszczony na konsoli centralnej pozwala Ci szybko wybrać najbardziej odpowiedni rodzaj napędu. Napęd na 2 koła oferuje maksymalną ekonomię, podczas gdy napęd 4x4 przekazuje moc na wszystkie 4 koła, pozwalając Ci maksymalnie skupić się na prowadzeniu w sytuacjach gdy jest to potrzebne. Kiedy droga staje się naprawdę ciężka, opcja 4x4 Lock zapewnia maksymalną kontrolę trakcji na śliskich powierzchniach takich jak śnieg czy żwir.

Nowatorskie podejście, dzięki któremu stworzono zapierający dech w piersiach styl Outlandera pozwoliło również zaprojektować jego niepowtarzalne wnętrze. System MPV-Like-Seating Flexibility sprawia, że wszystkich 7-ro uczestników podróży poczuje się jak w przestronnym salonie, ciesząc się przygodą w umieszczonych wysoko siedzeniach znanych w klasie SUV. Wiele kombinacji ustawień 2-go i 3-go rzędu siedzeń stwarza możliwość przewożenia pasażerów i bagażów w dowolnych konfiguracjach. Nawet z rozłożonymi 5-cioma siedzeniami dysponujemy 882 litrami pojemności ładunkowej. Po rozłożeniu ukrytego w podłodze 3-go rzędu siedzeń w jednej chwili możemy zrobić miejsce dla 2 dodatkowych pasażerów.

Nowy Outlander jest dostępny nawet z 6-ma poduszkami bezpieczeństwa. Współpracują one z wyjątkowo silną strukturą karoserii RISE (Reinforced Impact Safety Evolution), która absorbuje i przekierowuje siły uderzeniowe.

Nowy Outlander został zaprojektowany by chronić Ciebie i Twoich pasażerów. Jego podwozie i aktywne systemy bezpieczeństwa zostały wsparte dodatkami takimi, jak System ESS (Emergency Stop Signal). Ten system włączy światła awaryjne w chwili, gdy bardzo gwałtownie zahamujesz. Outlander jest także wyposażony w wiele pasywnych systemów bezpieczeństwa, które zapewniają maksimum ochrony dla wszystkich na pokładzie, jeśli mimo wszystko dojdzie do kolizji.

Outlander jest teraz dostępny z nowym, stworzonym przez Mitsubishi, niezwykle wydajnym, turbodoładowanym silnikiem 2.2 DID MIVEC. Imponujące 177 KM mocy oraz zmienne fazy rozrządu pozwalają cieszyć się z jazdy przy jednocześnie niewielkim spalaniu i ograniczonej emisji CO2. Wszystkie silniki, zarówno benzynowe jak i diesla, łączą w sobie moc, ekonomię i niską emisyjność. Szeroka oferta dostępnych skrzyń biegów obejmuję dwusprzęgłową skrzynię automatyczną TC-SST, 5- oraz 6-biegową skrzynię manualna a także automatyczną skrzynię CVT z 6-biegowym trybem sportowym, która może być operowana automatycznie lub manualnie.

UE

Projekt Wprowadzenie nowej jakości na krajowym rynku motoryzacyjnym poprzez budowę multi-salonu oraz innowacyjnego serwisu samochodowego przez Reiski Auto Sp. z o.o. jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego na lata 2007 – 2013 oraz ze środków budżetu państwa. Więcej o Projekcie Multi-Salon...